Компанія Santehroom здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем: подряпин, потертостей, плям тощо;
товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
збережені всі ярлики і заводське маркування;
товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Умови повернення для товарів неналежної якості.
Товар неналежної якості має такі недоліки, які роблять його використання за призначенням неможливим.
Покупець має право повернути/обміняти своє замовлення як товар неналежної якості, якщо отримав:
товар, що вже був у використанні
товар з дефектом
товар з не повним комплектом
товар з пошкодженнями (подряпинами, плямами, деформований).
Щоб зробити обмін, повернення товару належної та неналежної якості вам необхідно:
- Написати повідомлення на пошту dir@santehroom.kiev.ua або зателефонувати за номером +380938381814. Коротко опишіть ситуацію, прикладіть фото або відео товару, який Ви придбали у нас і хотіли б повернути
- Повідомити номер замовлення або номер телефону на який оформлялося замовлення, що саме замовляли, причина повернення або обміну товару та № банківської картки для повернення коштів.
- Відправити куплений товар товарного виду, із не пошкодженим пакуванням. Товар, який перебував у використанні та/або не зберіг свої споживчі якості, поверненню не підлягає. Повернення і обмін товару належної та неналежної якості здійснюється за допомогою служби доставки «Нова пошта».
Дані для відправлення:
місто Київ, Відділення Нової пошти номер 365, проспект Соборонсті, 7-БОтримувач : ФОП Кім Юр Олександрович
Номер телефону отримувача : +380938381814 - Повідомте нам № декларації відправленої посилки
- Після отримання товару протягом 7 робочих днів ми повертаємо Вам гроші на банківську картку, номер якої повідомили при зверненні.
У разі повернення товару належної якості транспортні витрати сплачує клієнт.
У разі повернення товару неналежної якості транспортні витрати сплачує інтернет-магазин.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.